اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

افزایش ۱۵ درصدی ظرفیت اقامت موقت در مشهد| استقرار تمام ظرفیت وزارت بهداشت در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۸۴۰۹۸
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
افزایش ۱۵ درصدی ظرفیت اقامت موقت در مشهد| استقرار تمام ظرفیت وزارت بهداشت در خراسان رضوی
جلسه فوق‌العاده قرارگاه مرکزی زائرین در محل استانداری خراسان رضوی با حضور معاون رییس جمهور، استاندار خراسان رضوی و مدیران کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این نشست مسائل مربوط به حوزه زائران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هماهنگی‌های لازم نیز در این جهت صورت بگیرد.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه از افزایش ۱۵ درصدی ظرفیت اقامت موقت و اضطراری در مشهد خبرداد.

یعقوبعلی نظری اظهار داشت: کارگروه ملی زیارت هفته گذشته به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد که امیدواریم این اتفاق و اتحاد و خدمت محل نذور برکت الهی باشد. 
وی اظهار داشت: موضوع خدمت به زائر و دهه اخر صفر یک وظیفه تشکیلاتی برای مسئولان استان نیست بلکه یک وظیفه اعتقادی و دلی است.

نظری تصریح کرد: همه مردم و تشکل‌ها در کنار مسئولان پای کار هستند و کار را دنبال خواهند کرد. کارگروه زیارت نیز به عنوان یک تشکیلات ملی و در استان قرارگاه زائرین این ماموریت را پیگیری و انجام می‌دهند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۱۵ درصد افزایش ظرفیت اقامتی موقت و اضطراری امسال ایجاد شده‌است.

برگزاری جلسه فوق‌العاده قرارگاه مرکزی زائرین با حضور معاون اجرایی رییس جمهور در مشهد

راه اندازی ۸ موکب توسط شهرداری مشهد برای زائران دهه آخر صفر

محمدرضا قلندرشریف شهردار مشهد نیز در ادامه این جلسه گفت: در شهرداری ستادی با هفت کمیته تشکیل شده است و جلساتی در این زمینه برگزار شده است.

وی گفت: ۸ موکب توسط شهرداری راه‌اندازی شده و ۶۷ هزار مکان اقامتی تامین شده که تا شب گذشته ۲۵ هزار ظرفیت تکمیل شده است.

شهردار مشهد گفت: تمام مسیرهای منتهی به حرم رضوی تقویت و به صورت رایگان خدمت رسانی خواهند کرد.

اسکان ۵۲۷ هزار زائر حرم مطهر رضوی در مشهد

همچنین معاون استاندار خراسان رضوی در این جلسه گفت: قرارگاه مرکزی در جریان خدمت رسانی ۱۰۷ جلسه برگزار و ۷۵ مصوبه محوری را انجام و پیگیری‌ها صورت گرفته است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: بیش از ۲۱۸ هزار زائر وارد مشهد شدند و بیش از ۵۲۷ هزار اسکان نیز تاکنون صورت گرفته است.

معاون استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۱۵ درصد افزایش ظرفیت اقامتی موقت و اضطراری امسال ایجاد شده‌است. بیش از ۸۰۰ مدارس نیز در اختیار اسکان زائرین است. در حوزه حمل و نقل در حوزه ریلی ۴۲ هزار نفر با ۸۰ رام قطار وارد مشهد می‌شوند و در حوزه هوایی با افزایش ۱۲ درصدی سفر و ۲۵ درصدی زائر روبرو بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: در حوزه جادی بیش از ۱ هزار دستگاه اتوبوس مورد استفاده قرار گرفته است.

گنابادی نژاد ادامه داد: از سه ظرفیت اتوبوس‌رانی مشهد و اتوبوس رانی تهران و قطار‌های محلی در سه مسیر سرخس و نیشابور و نقاب فعال هستند.

وی گفت: رویداد هم محله امام رضا (ع) با محوریت مساجد با هدف میزبانی مردم از زائران نیز امسال راه اندازی شده و رویداد در مسیر بهشت با استفاده از تشکل‌های مردمی در خیابان امام رضا (ع) خدمت رسانی و میزبانی از زائران می‌کنند.

گفتنی است؛ محسن منصوری، صبح امروز چهارشنبه ۲۲شهریورماه، با حضور در جاده‌های منتهی به مشهد به امور خدمت‌رسانی و رفع نیازهای زائران پیاده در روزهای پایانی ماه صفر رسیدگی کرد.

تمام ظرفیت وزارت بهداشت در خراسان رضوی مستقر است

میعادفر رییس اورژانس کشور نیز در این جلسه گفت: وزارت بهداشت تمام تلاش خود را می‌کند و از ظرفیت تمام کشور برای استان خراسان رضوی و مشهد استفاده کرده‌ایم.

وی گفت: تیم‌های بهداشتی و درمانی و فوریت‌های پزشکی در آمادگی کامل هستند.

بیش از ۱ میلیون نفر از طریق‌ راه‌ها وارد مشهد شدند

شهامت مدیرکل راهداری استان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: بعد از اربعین حسینی تا امروز بیش از ۱ میلیون نفر از طریق‌ راه‌ها وارد مشهد شدند.

وی‌ گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای یا اتوبوس‌ها ۱۱۰۰ اتوبوس در استان داریم و ۱۶۰۰ اتوبوس کسری داشته ایم که بخشی از آنها تامین شده است.

شهامت خاطرنشان کرد: پیش فروش بلیط‌ها از ظهر امروز آغاز شده است. باید طی سه روز متوالی ۲ هزار دستگاه آماده و ارسال کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->